Foutcodes

Ik krijg een foutcode met 200, wat moet ik doen?

Het oplossen van de foutcode hangt af van wat de error is. Hieronder staat per foutcode uitgelegd wat je moet doen.

201: Tijdens het aanmaken van je MyQii account is de internetverbinding weggevallen. Sluit de MyQii app af en open hem opnieuw als je een goede internetverbinding hebt. Je doorloopt de stappen in de MyQii app opnieuw.  

202: Tijdens het aanmaken van je MyQii account is de verbinding met onze server weggevallen. Sluit de MyQii app af en open hem opnieuw als je een goede internetverbinding hebt. Je doorloopt de stappen in de MyQii app opnieuw. Mocht je deze melding nog een keer krijgen, neem dan contact op met onze help & service.

203: Tijdens het delen van je gegevens is je internet weggevallen. Sluit de MyQii app af en open hem opnieuw na 3 minuten als je een goede internetverbinding hebt. Je krijgt nogmaals de vraag je gegevens te delen.

 

204: Er is iets fout gegaan bij het opslaan van je MyQii account. Sluit de MyQii app af en open hem opnieuw. Je krijgt de vraag je gegevens nogmaals op te slaan. Mocht je deze melding nog een keer krijgen, neem dan contact op met onze help & service.

205: Er is iets fout gegaan bij het ophalen van je gegevens. Sluit de MyQii app af en open hem opnieuw. Je doorloopt de stappen in de MyQii app opnieuw. Als dit niet lukt, neem dan contact op met onze help & service voor een passende oplossing.  

Werkt de oplossing niet, neem dan contact op met Help & Service